V minulosti jsem působil celkem na třech projektech s panem Pitrou. Spolupráce byla vždy konstruktivní a přínosná pro všechny zúčastněné strany. Lidské zdroje jsou to nejcennější aktivum firmy, čehož si je pan Pitra vědom.
Po nástupu krizového managera do naší společnosti se nám podařilo společnost stabilizovat, procesy optimalizovat, postupně navyšovat produktivitu, snižovat provozní náklady a co je neméně důležité – budovat zdravou firemní kulturu. Ve druhém roce působení byly aktivity zaměřené na rozvoj – investice do automatizace procesů, oslovování nových zákazníků a průnik na nové trhy.
S panem Pitrou jsem působil celkem na dvou projektech. V případě projektu prvního jsme se zaměřili na Facility management ve své celkové šíři. Od správy budov, po BOZP a PO, ostrahu a zabezpečení objektu i budovy, nastavení různých kontrolních mechanismů, TPM management, elektro-revize, po správu celkového objektu. Komplexně byla řešena též otázka elektroinstalace v budově, výměna vodovodního řádu, venkovní osvětlení a přechod na úsporné osvětlení v budově. Spolupráce byla velmi dobrá a tíženého efektu bylo dosaženo.
Aktuálně spolupracuji s panem Pitrou na novém projektu - start-upu. Pan Pitra má na starosti nastavení výroby, nastavení procesu, dodavatelského řetězce, logistiky a částečně nastavení obchodní politiky firmy. Jelikož se jedná o počáteční fázi, začátek podnikání firmy v našem regionu CZ, úspěšnost si aktuálně nemohu dovolit hodnotit.
S panem Pitrou působím na projektu, jehož hlavním zaměřením je implementace WMS a ERP systému K2 v e-commerce prostředí.
Pan Pitra má na starosti projektové řízení ze strany klienta. Implementace WMS systému nebyla zcela jednoduchá s ohledem na různá procesní omezení, avšak nakonec proběhlo vše v pořádku.
Aktuálně spolupracujeme na implementaci zbývajících ERP modulů systému K2.
S panem Lukášem Pitrou jsem působil na projektu v Pardubicích. Spolupráce se týkala oblasti Facility managementu, primární soustředění na regálové systémy, geometrické zaměření drah.
Zásadní fáze projektu probíhala v roce 2024 - celková “revitalizace” regálového systému z 80.let minulého století. Spolupráce byla velmi přínosná. Dále jsme spolupracovali na zajištění podpory pro školení inspektorů ČUIP v čele s ing. Kyselou.“